Please disable your adblock and script blockers to view this page

luni, 9 octombrie 2017

Noul Renault Megane IV, preţ, specificaţii, motorizări - Totul despre aceasta

A sosit momentul să vorbim și despre noul Renault Megane.
Renault Megane IV a ști a patra generație de Megane. Desigur putem vorbi de o mașină complet nouă, nu mai este un Facelift deci omul mașină nouă din toate punctele de vedere.
Renault Megane a fost vândut cu 6 milioane de unități vândute.5 se află pe ea locul 7 dacă vorbim de segmentul Compact european.
Desigur Renault se gândea că trebuie să facă o schimbare și să lanseze un nou model a face față cu brio concurenților care sunt din ce în ce mai moderne fie că vorbim de clasa asa și nu numai.

Renault Megane dispune și de o versiune GT pentru cei care doresc senzații tari la volan ce are sorgintea în genele celor de la Renault Sport.
Renault Megane 4 este disponibil în mai multe variante de echipare iar prețul de plecare pentru această mașină este de 14.260 de euro pentru versiunea Business. Trebuie precizat de la bun început că versiunea business este versiunea de bază cazul aceste mașini Renault Megane.

Însă despre versiunile de echipare am vorbit ceva mai pe larg în cursul acestui articol.
Din primele informații mașina este cu 64 de mm mai lungă deci are 4.359 mm dwcat precedenta generație și mai coborâtă cu 25 mm. 1447., mai lată cu 47 mm in  față si cu 39 de mm în spate.
Aceste detalii Probabil că pe foarte mulți nu îi interesează și reprezintă doar detalii și nimic mai mult însă oricum trebuiesc firele amintite pentru a putea pune tette-â-tette aceasta masina cu cea precedenta si sa aflam ce s-a schimbat.
 Performanțele dinamice ale acestui nou model sunt mai bune față de precedentele versiuni iar am parte mentul a fost lungit cu 28 de mm la 2669 mm. Și consola din față a fost scurtată.
Ce aduce nou acest model?
Noile blocuri optice completele de sanate ce au înglobate lumini led și fac acest nou Reno Megane să fie ușor de remarcat pe stradă. Desigur Renault Megane va întoarce multe priviri. Este o mașină frumoasă.


Calandrul real nouă identitate de design al brandului iar luminile de zi desenează litera C in jurul farurilor.
În spatele cum observa stopurile care au fost alungită tot cu tehnologie led și lumină permanentă. Spatele ireproșabil și este inconfundabi. Este o mașină complet diferită față de ei generația anterioară și are toate șansele să se impună luptă acerbă pe un segment extrem de complexe și aglomerat. Versiunile superioare în despawn de tehnologie led pentru faruri și nu numai pentru luminile de zi așa cum sunt prezente pe geanta de echipare de bază business.
Trimitem laterală elementele cromate evacuările dar și roțile de 18 inci sunt doar câteva din elementele care evidențiază versiunea GT. Această versiune cu siguranță va câștiga în multe adepți care sunt atrași de mașinile în sportive și care arată mai sportive. Din punct de vedere al aerodinamicii mașina dispune de guri de aer difuzor în spate dar și flapsuri care se închid si deschid in grila frontala frecarea cu aerul.
Variante de echipare, dotări și tehnologie.
Vorbim despre an dotări și tehnologie
Renault Megane dispune de dotări ce se regăseau pâna acum un an doar pe segmentul premium. Dar odată cu evoluția tehnologică aceste dotări ajuns și pe mașinile din segmentul.inferior şi chiar low cpst.
Câteva dintre aceste dotări sunt head-up display, tableta touchscreen cu diagonala de 8,7 Inchi.  piele pe volan și nu în ultimul rând poți alege între cinci niveluri de tapițerie având la bază culoarea negru dar și combinație de piele alcantara.
Nivelul GT are ca dotări pedaliwr sport, scaune sport volan sport. precum si modurile sport si super sport.

4Control si tehnologia multisense sunt piesele de rezinstență ale acestei maşini dar şi silueta de invidiat. Funcția multisense ce face să personalizez răspunsul autovehiculului în funcție de dorințele pe care le ai Sport, normal, confort Perso si eco. Setările modifică răspunsul accelerației și al motorului dar și treptele de viteză.
Cu siguranță suspensiile independente ar fi ajutat foarte mult în un confort Turda care îl ai la volan in faptul ca o suspensie independentă este o cea mai bună soluție pe care o poți avea atunci când cumpărarea unui astfel de mașini dar există mașiniprecum Skoda, Volkswagen Opel care au această opțiune și o poți alege intr-un nivel de echipare.

Megnae 4 va fi disponibil doar în caroserii tip hatchback şi sedan însă nu va fi disponibil în carosreriile coupe şi cabrio. Carsoeria Sedan va înlocui actualul Renault Fluence. Renault Megane Sedan împart aceeaşi platformă şi dotări cu hatchbackul.

Transmisia automată EDC dispune şi padele pe volan pentru a te ajuta să schimbi treptele de viteză, dar este doar disponibilă pe versiunea GT:.

Cel mai potent motor reprezintă Energy TCe205 pe modelul GT, iar acesta este cuplat la transmisia EDC cu dublu ambreiaj şi şapte trepte de viteze.
Motoarele diesel ajung până la 165 CP aici vorbim despre Diesel Energz dCi 165 bineînţeles şi acest motor este cuplat la transmisia automată EDC în 6 rapoarte. Pe versiunea normală a Renault Megane avem motorizări ceva mai liniştite ce pun accent pe consum foarte mic de carburant.

++
- Diesel: Energy dCi 90, Energy dCi 110, cuplat cu o transmisie dublu-ambreiaj EDC în şase trepte, şi Energy dCi 130.
- Benzină: Energy TCe 100 şi Energy TCe 130, ultimul poate fi cuplat cu transmisia EDC în şapte trepte.
Renault mai anunţă o versiune extrem de economică, un hibrid diesel-electric „Hybrid-Assist” capabil să consume sub 3 litri / 100 km şi să emane în medie 76 g CO2/km. Această versiune va fi disponibilă din 2017.
Preţurile pentru noul Megane nu au fost încă anunţate, însă maşina va ajunge în showroom-uri spre finalul lui 2015, iar oficialii Renault ne-au asigurat că firma va păstra tradiţia preţurilor accesibile, în special atunci când sunt raportate la concurenţă.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu