joi, 18 ianuarie 2018

Noul Mazda 6 2018 - Review preţ, consum, păreri

Mazda 6 2018 Review

Mazda 6 2018 este vârful de gamă din categoria mașinilor sedan produse de către Mazda.
Pentru a înțelege mai bine filosofia din spatele noului Mazda 6 ar trebui să vorbim despre prima generație a acestei mașini care a fost lansată in 2002. Atunci cei de la Mazda au inlocuit modelul Capella/626 cu un nou model mai modern cu un alt nume Mazda6. Tot atunci cand a apărut prima generație de Mazda 6 succesorul modelului 626 s-a schimbat şi titulatura precum și filozofia Mazda.
mazda6 2018, mazda 6 2018




Japonezii de la Mazda anul 2012 au realizat "revolutie". Pe atunci Mazda era la a treia generație un autoturism cu un design mult mai frumos mult mai performant cu o tehnologie avansată. În anul 2014 mazda 6 a primit un face lift iar prin acest Facelift a existat și ouă îmbogățire a tehnologiei ce se afla la bord. Printre lista de tehnologie putem aminti G-Vectronic Control, Natural Soubd Frequency Control etc.
Mazda6 este este unul dintre cele mai bune autoturisme din clasa medie. Faceliftul adus Mazdei 6 nu a adus mari schimbări în materie de design. Un spoiler uşor modificat, noi jante şi culori pentru caroserie. În rest este aceeaşi maşină. 

Făcând un arc peste timp este un autoturism sedan confortabil și încăpător. Un model pasional și elegant care este și practică oferind o un consum deficient de combustibil.
Mazda6 este un competitor feroce pentru modele precum VolvoS60, Volkswagen Passat, Skoda Superb, Opel Insignia
Performanţă şi dinamică la pachet oferită de Mazda6. Mazda6 răspunde armonios intenţiilor şoferului oferindu-i o experienţă de neuitat la volan. Autoturismul este foarte manevrabil, direcţia este foarte bună,
Mazda 6 este o maşină ce tinde spre sportivitate.
Design.
Mazda 6 ce a realizat evoluții spectaculoase dealungul a 10 ani de existență.
Designer model are accente sportive, un design fluid pe dinamică.
În față avem partea frontală care arată foarte bine. Blocurile optice sunt alungite în liniile de design Mazda. În spate aşa cum am mai spus este aceeaşi maşină cu un mic eleron care accentuează sportivitatea maşinii.
Mazda a dorit întotdeauna să se apropie de Piața Europeană acest motiv și au adaptat foarte mult designul pe mașinile care le produc pentru a fi competitivi. Este adevărat poate pentru fanii convenţinalului ar părea puţin efeminată decât maşinile germane, dar nu asta ar fi relevant neapărat. Chiar şi aşa are o siluetă foarte dinamică şi foarte elegantă.

Mazda 6 2018 interior

Interior
La interior maşina arată foarte modern, japonezii au ştiut să puncteze şi la capitolul ergonomie. Scaunele maşinii sunt confortabile şi o poziţie foarte bună. Vorbin despre calitatea materialelor, este una bună pentru o maşină din acest segment dar se poate observa şi plastic mai tare de o calitate mai proastă dar este un lucru firesc pentru un autoturism din clasa sa.
Ecranul color touschscreen a fost utat în partea de sus a bordului faţă de cum ne obişnuia până acum.
Portabagjul Mazdei6 oferă un volum de 480 de litri. Este arhisuficient pentru o familie şi un portabagaj încăpător in segment. Estea devărat nu este cel mai spaţios din clasă dar e suficient pentru a căra bagaje.
Mazda6 a renunţat şi la frâna de mână clasică în detrimentul frânei electronice permiţând creşterea spaţiului de depozitare de sub cotieră. Un mare plus la capitolul ergonomie îl putem menţiona şi pentru spaţiile depozitare din uşi. Tot la capitolul interior maşina este bine insonorizată făcându-se progrese în această direcţie. Astfel fie că mergi în oraş sau cu viteză pe autostradă sau pe alte drumuri vei avea parte de o călătorie plăcute fără zgomote ce vin de la curenţii de aer sau carosabil.
Mazda este lider în producerea sistemelor de siguranţă activă şi bineînţeles că nici Mazda6 nu face excepţie de la asta.
Iată câteva tehnologii care se regăsesc la bordul Mazdei6. i-ACTIVESENSE

- Sistem de asistenţă la menţinerea benzii de circulaţie (Lane assisst)
- Sistem de avertizare Şi altertare al şoferului. Acest sistem îţi monitorizează comportaentul la volan iar atunci când sesizează că eşti obosit te va anunţa să iei o pauză
- Mazda 6 a evluat foarte mult şi din punct de vedere al tehnologiei. Şi pe acest model regăsim sistemul de control al vitezei de croazieră este practic un tempomat ce monitorizează distanţa faţă de vehiculul din faţă.
- Asistentul de frânare pentru mediul urban. Maşina este capabilă să frâneze singură în ultimul moment pentru a evita coliziunea cu un pieton.
 - Sistem Start&Stop îl regăsim pe Mazda 6 ajutându-vă să economiţi consbustibil când sunteţi opriţi la semafor sau în alte cicumstanţe.
- Cameră de recunoscut indcatoarele de circulaţie şi asitenţă la pornirea în rampă. De asemenea poate una dintre cele mai importante tehnologii care te protejează şi pe tine dar şi pe ceilalţi participanţi la trafic în ceea ce priveşte repunerea în mişcare sau în cazul în care un autovehicul încearcă să vă depăşească o reprezintă senzorul de monitorizare al vehiculelor din unghiul mort dar şi multe alte tehnologii le puteţi regăsi la bordul Mazdei 6.

Mazda 6  price
Preţul pentru o Mazda 6 model 2018 pleacă de la 21,090 de euro în varianta standard Emotion.

Motorizări şi variante de echipare
Preţul de plecare pentru versiunea Emotion este de 21.090 de euro. În acest preţ vei avea o maşină cu transmisie manuală în 6 rapoarte (G145)
Dacă doreşti o versiune de echipare superioară, poţi opta pentru una dintre cele două cutii manuale în  rapoarte G145, CD160 pentru preţul de 23.490 şi 25.590 de euro.
Cutia de viteze automată este foarte bine setată astfel va schimba treptele la timp pentru a econmisi combustibil.
Abia de la versiunea de echipare Attraction sunt disponibile şi cutiile de viteză automate. astfel, pentru cutia de viteze automată în 6 trepte preţul urcă până la 27.190 de euro şi CD150 la 29.190 de euro.
Versiuean de top a acestei maşini este Revolution Top în care dispui de toate opţiunile însă trebuie să ştii că preţul va ajunge la 32.000 de euro.

Consum
Consumul acestei maşini bun se datorează noului sistem SKYACTIV. SkyActiv-Vehicle Dynamics este un sistem produs de Mazda ce îţi oferă un control integral al motorului, transmisiei eficientizând consumsul acestei maşini.
Consumul mediu se situează între 3.6 l/100 km şi 6.9 l/100 km.

Cei care doriţi să testaţi această maşină o puteţi face la unul din showroom-urile Mazda România înscriindu-vă online aici.

Concluzii
Japonezii au demonstrat încă o dată curajul și perseverența lor care În ciuda perioadei foarte dificile prin care au trecut şi au reuşit să își păstreze calmul demonstrând că își pot depăși  limitele dezvoltand si inovand  in tehnologia auto. Rezultatul se vede o masina foarte bine inchegata ca mai toate masinile japoneze. Mazda 6 a adus molte îmbunătăţiri, interiorul arată elegant spaţios pentru toţi cei 5 pasageri şi oferă spaţii de depozitare suficiente. Un alt lucru care m-a surprins plăcut îl reprezintă ecranul Infotainmenet actual de pe Mazda 6 cu un meniu intuitiv faţă de cel de pe generaţia anterioară care era foarte greoi de navigat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu