luni, 26 februarie 2018

Care sunt cele mai fiabile motoare? Detalii despre acestea

Care sunt cele mai fiabile motoare? Detalii despre acestea

Unul dintre cele mai importante criterii care este luat în seamă de un cumpărător de autoturism, fie nou sau second hand este fiabilitatea vehicului, motorului?Vorbind despre fiabilitatea motoarelor trebuie să avem în vedere următoarele lucruri:   Fiabilitatea prin definiţie reprezintă, probabiliteatea ca un sistme să-şi îndeplinească funcţiile fără a se defecta pentru o anumită perioadă de timp. Cu cât un motor este mai rezistent nu pune probleme şoferului cu atât este mai fiabil. Ei bine, astăzi vom trece în revistă 4 motoare în care vom specifica atât eleentele pozitive cât şi cele negative şi de asemenea detaliile privind acestea.



Motorul 1.0 Sce este dezvoltat de grupul Renault iar acesta reprezintă un downsize de la vechiul motor 1.4 MPI la 1.0 SCE. Este un motor de 75 CP
Cei care doresc achiziţionarea unei maşini cu acest motor a uca avantaje preţul bun de achiziţie.
Dar haide să vedem câteva date despre acest motor. Motorul este în 3 cilindri.
Motorul dezvoltă 75 CP şi un cuplu de 97 NW



PRO

  • Întreţinere ieftină
  • Impozit mic
  • Cost de asigurare mic
  • Preţ de achiziţie mic (începând de la 6900 de euro)
  • Fiabilitate crescută (fiind un motor simplu, nu există turbocompresor, riscul să se strice ceva nu există) 
  • Normă de poluare EURO VI
CONTRA
  • Comparativ cu un diesel are un consum mai mare de combusitibil 7.3 litri/100 km
  • Este limitat, nu poţi cere putere la 75 CP 

Motorul 1.0 TSI
Dacă până acum cu toţii am fost obişnuiţi cu motoarele 1.2 TSI (care şi ele sunt foarte bune) astăzi vom trece puţin în revistă şi motoarele 1.0 TSI.
Aceste motoare sunt produse de grupul VAG (Volkswagen). Ca mai toţi producătorii şi grupul VAG s-a gândit la un downsilze dezvoltând motoare de 1 litru turbo ce au un randament suficient de bun şi un consum bun.
1.0 TSI este un motor turbo benzină în 3 cilindri cu injecţie directă suficient de potent şi acesta dezvoltă 115 CP reuşind să facă consumuri de 4.8 l, 4.8l/100 km.

PRO
  • Normă de poluare EURO VI
  • fiabilitate crescută
  • Cei 115 CP îi oferă motorului putere chiar dacă este un motor mic dezvoltând un cuplu de 200 Nm /2000-3500 rot/minEditaţi acest automobil
  • Consumumuri bune datorită faptului că e un motor Turbo.
CONTRA
  • Nu este suficient de potent ca un motor mult mai mare fie el pe benzină sau diesel 
  • Contrar aşteptărilor are un preţ de achiziţie ceva mai ridicat faţă de 1.2 TSI.
În esenţă 1.0 TSI este un motor bun care poate duce fără problemă şi caroserii mai mari cum ar fi de Octavia şi Jetta însă pentru un VW Polo sau Golf este ideal.

Motorul 2.0 TDI
A venit rândul să trecem şi la diesluri. Poate unul dintre cele mai bune motoare diesel din lume îl reprezintă 2.0 TDI produs de grupul VAG: Acest motor se regăseşte pe foarte multe modele din grupul VAG.
2.0 TDI este un motor diesel ce dezvoltă 150 CP sau 184 CP, 230 CP,  245 şi reuşeşte să facă consumuri impresionante 4.3,-4.4 l/100 km. Un motor economic şi în acelaşi timp suficient de potent să îţi dea o senzaţie plăcute la viteze de croazieră.
2.0 TDI dezvoltă un cuplu de 250 NW

PRO

  •  Motor EURO VI 
  • Motor puternic şi economic în acelaşi timp
  • Consum foarte bun 4.5 litri/mixt sau 6 litri urban
  • Fiabilitate ridicată şi în cazul acestui motor. Este un motor durabil foarte bun.

CONTRA
  • Preţ de achiziţie ridicat atât în cazul celui de 150 CP cât şi în cazul celui de 184 CP sau mai sus
  • Ca toate motoarele diesel şi 2.0 TDI este posibil să întâmpini dificultăţi să pice un injector iar acest lucru este costistitor. 
Să trecem în revistă succint şi motorul 1.0 Ecoboost de la Ford.
1.0 Ecoboost de la Ford este un motor foarte interesant şi fiabil. Un motor turbo cu injecţie directă ce dezvoltă un cuplu de 170 nw. 1.0 ecoboost se regăseşte un două versiuni 100 şi 125 CP şi este mai mult decât suficient pentru cei care doresc o maşină să te ducă din punctul A în punctul B fără probleme sau chiar celor care au ambiţii sportive.


 PRO
  • Motor ce corspunde normelor EURO VI privind standardele de poluare
  • Economic, reuşeşte să scoată un consum mixt de 5 litri/100 km şi 6.5 urban
  • Preţ de achiziţie scăzut
  • Fiabilitate ridicată

Contra
  • Nu este un motor aşa silenţios chiar dacă vorbim de un benzinar. Se aude un zgomot intens dar la fel de plăcut
  •  
     


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu