vineri, 30 martie 2018

Review - Volvo XC40 - SUV premium suedez la un preţ accesibil

Review - Volvo XC40 - SUV premium suedez la un pret accesibil

Volvo XC40 este un SUV dezvoltat şi produs de compania suedeză Volvo ce a intrat în producţie anul trecut în luna noiembrie.

Volvo ne arată de feicare dată că pune mult accent pe inovare în tehnologii. De altfel, Volvo reprezintă unul dintre exemplele pozitive de dezvoltare din ultima decadă.

volvo xc40, volvo xc40 interior, volvo xc40 review

 

 Este adevărat după un declin cam mare al acestui mare brand volvo a reănăscut cu ajutorul chinezilor. Geely şi-a pus toată încrederea în această companie văzându-i adevăratul potenţial drept pentru care au decis să sprijine dezvoltarea acestui brand. 

Volvo XC40 2018 



 Volvo XC40 dimensiuni

Volvo a fost împins de situaţie de alte modele din segment europene să dezvolte un model complet nou XC40, un suv compact de oraş.
Volvo XC40 are o nouă platformă CMA ce se doreşte a fi mult mai stabilă.
Dacă ar fi să poziţionăm acest SUV lângă alte SUV-uri din segment am putea spune că îşi are bine locul lângă rivalii săi Audi Q3, BMW X1, Mercedes-Benz GLA, Lexus NX etc. Există o concurenţă mare în această zonă fiecare producător luptându-se să ofere o maşină care să răspundă exigenţelor clienţilor din ziua de azi.

Exterior Volvo XC40
volvo xc40 poze, volvo xc40 interior


Siguranţă XC40
Pentru Volvo siguranţa rămâne o prioritate şi asta se vede în testele celor de la EuroNCAP. 
Volvo XC40 este poate una dintre cele mai sigure maşini conform testelor EuronCAP obţinând 5 stele la capitolul siguranţă.
Că tot am adus în discuţie siguranţa. Volvo XC40 are numeroase sisteme de siguranţă atât active cât şi pasive care te vor ajuta atunci când vei şofa.

Iată câteva dintre sistemele de siguranţă disponibile pe Volvo XC40
 Volvo XC40 oferă în versiunile calsic asistenţii pentru unghiul mort, lane assist (asistent menţinerea benzii), dar şi frânarea automată. Pachetul opţional Pilot Assist reprezintă varianta avansată de Cruise Control adaptiv. Practic maşina reuseşşte să accelereze să menţină banda să frâneze etc.

Interior
Interiorul moşteneşte de la fraţii mai mari aceelaşi confort cu care ne-am obişnuit.  Materialele utilizate finisajele de la interior îţi dau sentimentul de maşină premium. sistemul infotainment  îşi face şi el simţită prezenţa în planşa de bord.

Ergonomie
UN punct forte al acestei maşini o reprezintă ergonomia. Una dintre principalele idei privind economisirea spaţiilor o reprezintă boxele care erau în trecut montate pe uşi. Astfel există un buzunar mai mult decât mare în portiere şi sub scaune poţi depozita cu înmcdere to ce doreşti. În tunelul consolei centrale se paote ăsi un coş de gunoi nu mai bun atunci când trebuei să arunci anumite chestii.
Vorbind şi despre alte soluţii inteligente care le regăsim la interior. În cotieră există un spaţiu suplimentar ce te ajută să îţi pui telefonul iar sub torpedou se află un cârlig retractabil pentru pungile de cumpărături care îţi va fi te ajutor atunci când vei aduce cumpărăturile.  Telefonul îl poţi pune sub panou lde bord. Volvo oferă încărcare wireless pentru device-urile ce permit încărcarea prin unde wi-fi.



Ţinuta de drum a lui XC40
Când te gândeşti la Volvo îţi vine minte siguranţă şi confort. Este adevărat maşina te surprinde plăcut. O mare bilă albă pentru maşină. Generaţia nou de modele a adus cu sine multe îmbunătăţiri la confort şi la siguranţă.
La noul Volvo XC40 se simte o mică subvirare ce este cauzată de înălţimea ridicată a maşinii. Maşina are o arda la sol de 1655 mm şi un unghi de atac destul de bun. Am putea spune că maşina se pretează bine pentru drumurile din România şi poate face şi Off-Road fără probleme.
Din punct de vedere al modurilor. Drive Mode modifică direcţia transmisia şi răspunsul motorului dar nu şi suspensiile aşa cum am fi fost tentaţi să credem. Anul acestea Volvo va oferi un pachet de suspensii adaptive.
Pentru cei care au ambiţii sportive există doar o singură opţiunea: Şasiul sport poate fi achiziţionat opţional la preţul de 240 de euro. Nu există diferenţe semnificative între un şasiu normal şi unul sport. Totuşi diferenţa se va vedea la denivelări cum ar fi gropi, linii de tramvai care se vor simţi mult mai bine decât pe versiuean cu şasiu normal.
Totuşi Volvo XC40 se doreşte a fi o maşină de familie confortabilă, maşina vine doată cu suspensii confortabile ce îţi vor da un feedback mai mult decât pozitiv.

O nouătate în cea ce priveşte Volvo XC40 o reprezintă viitoarele versiuni de motorizări. Cei de la Volvo vor completa gama de familie cu noi motoare în 3 cilindri de 1.5 litri  dar şi o versiune hibride şi o versiune full-electrică
Celor care le plac motoarele pe benzină silenţioase au opţiunea să aleagă motorul T5 în 4 cilinri de 2 litri şi 250 CP.


Preţ Volvo XC40
Volvo XC40 este dispononibil în România la dealerii autorizaţi şi preţurile pentru acesta încep de la 41.000 de euro pentru versiunea cu motor diesel 4 cilindri de 2 litri şi 190 CP.


Volvo XC40 vine în standard cu cutie de viteză automată în 8 trepte şi tracţiune integrală.
De ce diferenţă de preţ?
Diferenţa de preţ rezidă din dotările de echipare şi de motorizările care sunt disponibile.
Echiparea R-Design dispuen de plafon negru, jante de aliaj pe 18 inch şi volan din piele perforată. De asemenea există şi alte îmbunătăţiri la covoraşele textile şi ornamente interioare şi pentru praguri etc.


Concluzii
VOlvo XC40 a fost aleasă maşina anului în Europa şi asta ar trebui să-i motiveze şi mai mult pe suedezi să facă maşin şi mai bune ca aceasta pe viitor şi totodată concurenţa va lua aminte de asta dezvoltând noi modele care să răspundă aşteptărilor clienţilor

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu