luni, 5 noiembrie 2018

Review - Noul Suzuki Vitara 2018 - Elegant, dinamic, confortabil - Preţ, motorizări, consum

 Review - Noul Suzuki Vitara 2018 - Elegant, dinamic, confortabil - Preţ, motorizări, consum

Suzuki Vitara este unul dintre modele  celebre lansate de către suzuki.

Suzuki Vitara a fost prima oară lansat în 1988 și de atunci până în prezent prin multe metamorfozării.

Suzuki Vitara 2018 din seria acum un crossover sau dacă doriți un SUV modern cu tehnologii de ultimă generație și un sistem de tracțiune integrală foarte performant. Dar mai multe despre acesta vedem în cele ce urmează.

Review Suzuki Vitara 2018
Japonezii de la Suzuki au gândit ursul adaptat mai mult orașelor. Suzuki Vitara nasul mic ce are dimensiuni de doar 4.17 m și se încadrează în segmentul clasei mici de suvuri. Suzuki Vitara sa dezvoltat foarte mult în cei 31 de ani astfel că utilizat de înaltă rezistență ce permite obținerea unei rigidități. Vitara este mașină sigură întrucât oferă o siguranță crescută la un impact.


Design exterior

Din exterior vitara este un SUV cu design elegant. Suzuki Vitara chiar arată bine. Blocurile optice au dimensiune puțin dreptunghiulară și sunt alungită prelungindu-se  până pe aripă. În centru acestora regăsim o grila impunatoare  centrală  care nu este specială dar arată bine. Trebuie să remarcăm și spoilerul din față care este masiv dar finisat și are accente cromate pentru a conferi sportivitate și bineînțeles eleganță. Garda la sol este de 18.5 cm și un unghi de atac de 18.2 grade. Asta te ajută Atunci când vei urca borduri sau vei merge pe drumuri destul de rele. Partea din față ne arată faptul că vitara este un SUV puternic și pune accentul pe forța pe lemn pe elemente puternice. Este un truc de designer privit din exterior da impresia că nu este o mașină mai mică îți lasă impresia că dimensiunile acestuia sunt mai mari.  Pe noul Suzuki găsim jante pe 17 inch din aliaj polishate dar și jante pe 17 inchi vopsite. De asemenea există și jante pe 16 inch vopsite jante de tablă cu capace în ton.


Interior Suzuki Vitara
În ciuda faptului că este un suv din segmentul suvurilor mici este generos există numeroase spații de depozitare cât și sub scaune. Interiorul este modern fără prea multe butoane și alte Briz Brizuri. Interiorul îți Lasă o senzație de Premium. Chiar dacă nu este un SUV Premium materialele de calitate și finisajele sunt neașteptat de bune. Scaunele sunt destul de confortabile și beneficiază de o tapițerie nouă profilată cu elemente geometrice. Există un display touchscreen de 7 inch in consola centrală.  Bancheta din spate se poate rabata. Portbagajul nu este nici el de neglijat ești bună de 375 l.

Suzuki Vitara tehnologii

Suzuki Vitara ține pasul cu tehnologia și nu este cu Nimic mai presus față de alta mașini.
Iată câteva dintre tehnologiile care le regăsim pe această mașină.
Faruri cu tehnologie led. Blocurile optice din față folosesc tehnologie led consum mai mic de energie iar acestea au o tenta albăstruie.

Suzuki safety suport este un sistem avansat dezvoltat de Suzuki pentru monitorizarea traficului din față. Aceasta se folosește o combinație de date și de o cameră de monitorizare mașini de un sistem laser montat la nivelul parbrizului. Camera la nivelul parbrizului este capabilă să monitorizeze pe distanțe medii și lungi de asemenea recunoaște indicatoare rutiere sau pietoni aflați pe carosabil sau în alte poziții periculoase. De asemenea sistemul este capabil să recunoască marcajele drumului benzile de rulare grație laserului performant. Acesta funcționează atât pe distanțe scurte dar și în timpul nopții. Sistemele se dovedesc utile contribuind la siguranța deplasării talent trafic.

Dual senzor brake suport.
În timpul deplasării, Suzuki Vitara se folosește de doi senzori o cameră de monitorizare a traficului și un senzor laser. Aceștia analizează riscul unei potențiale coliziune din față dar de asemenea de a lovi un pieton aflat pe carosabil. Șoferul este alertat prin semnal sonor dar și printru chiar vizuală.

Asistență la frânare. O funcție utilă ce ajută să îmi crească forța de frânare dacă riscul de coliziune cu un vehicul este ridicat și șoferul să formeze de maxim o urgență din cauza panicii.

Frânare automată se numără și aprinse funcțiile pe noul Suzuki Vitara 2018.

Sistemul de avertizare asupra părăsirii benzi de circulație se activează la viteze de peste 80 de km de oră 30 de kilometri pe oră proiectat să anticipeze traiectoria vehiculului și astfel dacă se constată că este pe cale să părăsească banda șoferul este avertizat vizual și sonor dar și prin vibrații la nivelul Volanului.

Adaptive Cruise control menține viteza și distanța față de vehiculul din față. Se pot opta pentru trei intervale de siguranță predefinite.

Să remarcăm și camera de mers înapoi Care este de o calitate decentă și te va ajuta atunci când te parca mașina atât în spații strâmte dar și la o garare obișnuită fără multe alte bătăi de cap în ceea ce privește manevra de parcare
Monitorizarea unghiului mort. Această funcție te va ajuta foarte mult atunci când repunerea de pe partea stângă sau o dreapta drumului sau vei schimba benzile de circulație, iar în cazul în care un vehicul se află în unghiul mort sistemul TVA avertizat de acest lucru grație senzorilor din spate care monitorizează zonele în care șoferul are unghiuri moarte.

Luminile de zi și proiectoarele de ceață un design special și îți vor fi utile pentru deplasări singure miris atunci când condițiile meteorologice sunt dificile. Proiectoarele de ceață sunt și ele pe bază de led și utilitatea când ai cea mai mare nevoie de ele în condiții de ceață.

Ecranul de 7 inch îți este foarte util oricând x va ajuta mult iar aceasta poate să afișeze și aplicațiile de pe un smartphone. Versiunile superioare de echipare gaseste cran 3 când vrei manevra mașina înapoi imaginile surprinse de pe camera din marșarier sunt redate pe acest ecran. Planșa de bord include și un ecran LCD de 4,2 inch în care sunt afișate ceasurile de bord în format digital.
Sistemul ALLGRIP distribuie forța G în timpul rulării cuplului motor livrat de motor sau forței de frânare aplicată.
Sistemul allgrip se referă practic la tracțiune 4 x 4 ceea ce te va ajuta să ieși din impas când este sau gheață pe carosabil.

Motorizări Suzuki Vitara 2018
Sub capota lui Suzuki Vitara se află noul motor pe benzină de 1.0 litru cu 112 cai putere și unitatea de 1.4 litri, acesta din urmă fiind rezervat anterior versiunii Sport, de 140 de cai putere și dezvoltă un cuplu de 220 Nm. Tracțiunea integrală AllGrip este disponibilă opțional, ca și până acum.
Pe Suzuki Vitara există două motorizări disponibile 1.0 boosterjet, și 1.4 boosterjet. Se poate opta pentru tracțiune 2WD și 4WD All Grip. În versiunea de echipare de bază Suzuki Vitara Cool  poate fi achiziționat cu motorul de 1.0 manuală pentru prețul de 13.790 de euro. Iar pentru varianta de top motorul de 1.4 l automată pentru prețul de 18.015 euro.

Suzuki Vitara vine cu noul propulsor supraalimentat cu injecție directă 1.0 Boosterjet. Chiar dacă este un motor mic motor puternic ce reușește să dezvoltă un cuplu echivalent un motor de 1.8 litri. Motorul este unul aspirat cu injecție directă doresc un motor de generație nouă întrucât performanța acestuia ajută la scăderea combustibilului dar și a reducerii temperaturi în camera de ardere.

Tot pe Suzuki Vitara își face apariția și un om motor de 1.4 boosterjet supraalimentat cu injecție directă și mult mai puternic. Sistemului de supraalimentare cu turbosuflantă și intercooler motorul este capabil să asigure valori foarte bune de cuplu chiar de la regimuri joase de turație începând cu 2.500 de rotații pe minut. Motorul este bine construit și ajută la reducerea de combustibil.


Maşina paote fi achiziţionată şi prin programul Rabla şiastfel vei avea un preţ mai mic la achiziţie.

Concluzii Suzuki Vitara 2018
Suzuki Vitara te surprinde plăcut de feicare dată. Pe mine m-a surprins plăcut această maşină, ştiu că Suzuki brandul este mai mutl cunoscut pentru vehiculele pe două roţi dar aceasta este o maşină de luat în seamă dacă doreşti o maşină care se pricepe bine şi în offroad dar e şi confortabilă şi economică.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu